شستی غیر لمسی

 پنل هوشمند اشاره ای اوپال

 

پنل غیر لمسی اوپال محصولی دانش بنیان میباشد که به صورت موازی در کنار شستی های آسانسور قرار گرفته و مانع از هرگونه تماس فیزیکی فرد استفاده کننده با شاسی های آسانسور میگردد.

نحوه عملکرد شاسی غیر لمسی آسانسور به گونه ایست که با قرار گرفتن انگشت در فاصله 2 سانتی متری فضای داخلی پنل، طبقه مورد نظرانتخاب و عملیات حرکت آسانسور انجام میشود. این پنل ها به منظورجلوگیری از فعال شدن ناخواسته Active Inside  طراحی شده اند .

لازم به ذکر است به دلیل عدم استفاده از قطعات مکانیکی و استفاده از قطعات الکترونیکی مرغوب و انجام مراحل دقیق کنترل کیفی این محصول  دارای عمرمفید بالا میباشد.

همچنین با توجه به ویژگی محصول امکان تعمیم آن در سایر محصولاتی که دارای صفحه کلید میباشند ،با توجه به نیازهای کشور وجود دارد.

شستی غیر لمسی آسانسور کابین

شستی غیر لمسی آسانسور این امکان را میدهد که بدون تماس دست و امکان آلوده شدن از آسانسور استفاده نمایید که این ویژگی بخصوص برای کودکان و افراد سالخورده حائز اهمیت میباشد.

با توجه به گسترش ویروس کرونا که جهان را با تاثیرات جانبی خود دگرگون کرده است و همچنین اثراتی که این بیماری در ذهن استفاده کنندگان آسانسور ایجاد کرده است دیگر دست زدن به دکمه های آسانسور که امکان آلودگی دارند احساس مطلوبی نخواهد داشت و ترس از آلوده شدن توسط دکمه هایی با کاربرد عمومی همیشه باعث نگرانی مصرف کنندگان خواهد بود و حتما بعد از تماس نیاز به ضد عفونی دست خواهدبود .

شاسی غیر لمسی کابین آسانسور
این شاسی در کنار و یا روی شاسی قدیمی آسانسور نصب میشود و امکان انتخاب بدون تماس شاسی کابین را فراهم میکند.

در صورتی که هنوز آسانسور خود را ایمن نکرده اید و نیاز به اطلاعات بیشتردارید با ما تماس بگیرید.

تلفن: -09120201209

 

پنل اوپال نگهبان سلامت شماست در آسانسور