راهنمای نصب پنل غیرلمسی اوپال

راهنمای نصب پنل غیر لمسی اوپال

در این ویدئو راهنمای نصب پنل غیر لمسی را به صورت ویدیویی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت کامل و شفاف با نصب این محصول آشناشوید .

 

به منظور رفاه شما و هم چنین آموزش بهتر امکان دانلود این ویدئو با کیفیت بالا نیز ممکن میباشد.

لطفا در کانال آپارات ما به نشانی : https://www.aparat.com/MT.Co عضو شوید و کانال ما را دنبال کنید .

 پنل هوشمند اشاره ای اوپال  

پنل غیر لمسی اوپال محصولی دانش بنیان میباشد که به صورت موازی در کنار شاسی های آسانسور قرار گرفته و مانع از هرگونه تماس فیزیکی فرد استفاده کننده با شاسی های آسانسور میگردد.

نحوه عملکرد محصول به گونه ایست که با قرار گرفتن انگشت در فاصله 2 سانتی متری فضای داخلی پنل، طبقه مورد نظرانتخاب و عملیات حرکت آسانسور انجام میشود. این پنل ها به منظورجلوگیری از فعال شدن ناخواسته Active Inside  طراحی شده اند .

لازم به ذکر است به دلیل عدم استفاده از قطعات مکانیکی و استفاده از قطعات الکترونیکی مرغوب و انجام مراحل دقیق کنترل کیفی این محصول  دارای عمرمفید بالا میباشد.

همچنین با توجه به ویژگی محصول امکان تعمیم آن  در سایر محصولاتی که دارای صفحه کلید میباشند ،با توجه به نیازهای کشور وجود دارد.

مهمترین نکته در انتقال ویروس کرونا و همچنین در مورد روش های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در آسانسور این است که چه تعدادی در چه فاصله‌ای از هم قرار دارند. بنابراین حداقل فاصله‌ی مجاز یک‌ونیم متر اعلام شده است. البته رعایت این نکته در آسانسور ممکن نیست. پس هنگامی که با آسانسورهای شلوغ مواجه شدید، به هیچ عنوان وارد آسانسور نشوید و منتظر بمانید تا آسانسور خالی شود، یا اینکه از پله استفاده کنید.در صورت سوار شدن در آسانسور شلوغ رو به دیوار قراربگیرید تا ازمسیر تنفس سایر افراد دور بمانید.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیا میدانید پنل اشاره ای اوپال چیست ؟ ( کلیک کنید )

پنل اوپال نگهبان سلامت شماست در آسانسور
بالا