چگونه از موج چهارم کرونا به سلامت بگذریم

موج چهارم کرونا در ایران

تهران-ایرنا- زمستان سال گذشته تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا رو به کاهش بود اما متاسفانه در بهار سال جدید موج چهارم کرونا در کشور آغاز شد و اکنون به سرعت در حال گسترش است. گرچه شرایط دشوار به نظر می‌رسد اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌ها می‌توان این بحران را نیز به سلامت پشت سر گذاشت.

کاهش سطح رعایت پروتکل‌ها نگران‌کننده است

نکته جالب توجه اینجاست که علی‌رغم تمام هشدارهای صادرشده از سوی ستاد ملی مقابل با کرونا قبل از آغاز تعطیلات نوروز 1400 مبنی بر اهمیت رعایت پروتکل‌ها و عدم اقدام به سفر در این ایام می‌بینیم، آمارها نشان می‌دهد سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به زیر سطح 55 درصد رسیده است که این آمار در شرایط فعلی و همچنین با درنظر گرفتن افزایش میزان سرایت بیماری واقعاً نگران‌کننده و حتی می‌تواند بحران‌ساز  در مسئله سلامت جامعه باشد.

به‌گفته ‌کارشناسان بهداشت و درمان در شرایط فعلی علی‌رغم اینکه واکسیناسیون در کشور آغاز شده است اما باز هم با توجه به افزایش سرعت سرایت ویروس بهترین راهکار استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین توجه مناسب به پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان خواهد بود در غیر این صورت تجربه روزهای سیاه کرونایی دور از انتظار نیست.

در این میان  سعی کنید:

  1. مکان های عمومی را لمس نکنید.
  2. برای در ها از پاگیره استفاده کنید.
  3. آسانسور را با کلید های غیر لمسی ایمن کنید.
  4. پس از تماس حتما دست خود را ضد عفونی کنید.
  5. از تماس دست با چشم ،بینی و دهان خودداری کنید.

ب امید سلامتی شما..

در صورتی که هنوز آسانسور خود را ایمن نکرده اید و نیاز به اطلاعات بیشتردارید با ما تماس بگیرید.

تلفن: 09120201209

 

آیا میدانیدشاسی غیرلمسی اوپال چیست ؟ ( کلیک کنید )

پنل اوپال نگهبان سلامت شماست در آسانسور

شاسی اشاره ای مایسا جهت انواع آسانسور 

منبع:ایرنا

بالا